Time & Attendance Coordinator / Payroll Support Analyst (Grimbergen)

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand  die personeelswerk als passie heeft, nauwgezet is met data en standaard werk, oog heeft voor verbetering en kan omgaan met deadlines. Ook het werken met mensen speelt hier een belangrijke rol, daar je het eerste aanspreekpunt bent binnen HR voor onze medewerkers.
Je werkt in een hecht HR team waarbij je zal instaan voor verschillende (administratieve) HR taken zoals:

  • A tot Z beheer van het het lokale tijdsregistratiesysteem;
  • A tot Z payrollbeheer van 650 arbeiders;
  • Verzorgen van relevante rapportering voor de HR afdeling en het management;
  • End-to-end beheer van loopbaanonderbrekingen;
  • Beheer van aanvragen en toekenning van Vlaams Opleidingsverlof;
  • Contacten met leveranciers (HR gerelateerd) en opvolging van facturatie;
  • Opvolging van algemene HR administratie zoals het opmaken van contracten en addenda;
  • Meewerken aan verbeterprojecten en aangeven waar je opportuniteiten voor verbetering ziet in je dagdagelijkse werk;
  • Eerste contact bij vragen van medewerkers;

Jouw troeven :

  • Je hebt minstens een Bachelor diploma of je hebt minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie;
  • Je hebt een uitstekende kennis van de sociale wetgeving gelinkt aan personeelsadministratie en kent je weg in het sociale zekerheidslandschap;
  • Je hebt perfecte kennis van het Nederlands en het Engels (mondeling en schriftelijk); kennis van het Frans is een pluspunt;
  • Je kan vlot overweg met MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
  • Openheid, betrouwbaarheid, stressbestendigheid, zelfstandigheid en discretie typeren je. Je gaat graag om met medewerkers en bent servicegericht;
  • Naast uitstekende organisatorische vaardigheden ben je sterk in het zelfstandig uitvoeren van meerdere taken, rekening houdend met deadlines en met aandacht voor detail.